lördag 8 maj 2010

...och stormen fortsätter!

Med hoppets stjärna i våra ögon somnade vi igårkväll och hoppades på märkning idag lördag. Men det ville inte vädergudarna och SMHI. Vad har vi gjort för ont?? Nåväl, kaffet puttrar och en go doft sprids i "grishuset", så snart är det frukost. Sen bär det norröver för min del (PSG), medan Clas håller fortet tills fastlandsstyrkorna tar över. Hoppas verkligen ni får lite annat väder kommande vecka (varmare och mindre storm). Lycka till och ha det hälsar

PSG

2 kommentarer:

Sara och Koffe sa...

Jag lider med er. Här på Öland är det likadant och vädret passar bäst till att vara inomhus.

Anonym sa...

Med samtidigt hopp om att det ska bli bättre begår undertecknad från och med i morgon ornitologisk harakiri genom att resa till jämtland för att jobba i två veckor. Förra året lovade jag mig själv att inte göra såhär sedan vindarna vänt och Gotland upplevde en fågelvår utan like. Men i år är det bättre på ugglefronten så det kanske kan bli spännande norrländska nätter. Tack och lov har jag fått ledigt sista veckan i maj - då ses vi.

Lycka till!

Torsten