måndag 6 augusti 2007

Premiär på Sundregruppens blogg

Det här är Sundregruppens nya blogg. Jag som har startat den heter Kristoffer Lager. Jag kom ner till Digrans idag och kommer stanna till den 25 aug. Så jag tänkte att det kunde vara kul att starta en blogg där man kan lägga in bilder, skriva upp dagens fångst och obsar mm. Förhoppningsvis kommer den kunna fortsätta att vara igång efter att jag har åkt.
Nu är det ganska sent så det blir inte så mycket inlagt.
Men här kommer i alla fall dagens fångst:
Trädpiplärka 1
Sädesärla 1
Stenskvätta 1
Koltrast 1
Ärtsångare 6
Törnsångare 7
Trädgårdssångare 2
Svarthätta 1
Grönsångare 1
Lövsångare 11
Grå flugsnappare 1
Halsbandsflgusnappare 1
Svartvit flugsnappare 1
Törnskata 4
Gulsparv 2

Det har varit en riktigt solig och varm dag. Så det första som hände när jag kom med bussen på eftermiddagen var att vi åkte och badade.
Hoppas den här bloggen kommer uppskattas och läsas.

Väl mött i markerna

Vid tangentbordet idag: Koffe

Inga kommentarer: